Alba Iulia: Activitate cu publicul suspendată la Serviciul Public Administrarea Domeniului Public și Privat. Modalităţi de plată alternative

- Anunturi Publice - noiembrie 18, 2020
Distribuie

Serviciul Public Administrarea Domeniului Public și Privat din cadrul Primăriei Municipiului Alba Iulia, în contextul pandemiei generate de virusul COVID-19 în România, având în vedere Hotarârea nr.63/15.11.2020 a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba privind instituirea pe o perioadă de 14 zile,  incepând cu data de 17.11.2020, a măsurii de carantinare a municipiului Alba Iulia, va intrerupe activitatea cu publicul in această perioadă si anunță posibilitatea efectuarii plaților cu ordin de plată bancar astfel:

PLATA PRIN ORDIN DE PLATĂ BANCAR

           1.   Pentru achitarea abomanentelor de parcare în cuantum de 130 lei/an pentru persoane fizice si 260 lei/an pentru persoane juridice, se procedeaza astfel:

–   se achită contravaloarea abonamentului în contul:

Detalii plată:

Beneficiar :       CONSILIUL  LOCAL  ALBA IULIA

Cod fiscal :       14697901

Cod IBAN :        RO18TREZ002502205X006785

Banca:               Trezoreria Mun.Alba Iulia

Detalii plată :   se va indica: nume titular abonament, nr. abonament, parcarea, bateria și locul, înscrise pe abonamentul de parcare și data expirării.

Exemplu: “Popescu Ioan, ab.nr. 2150/2017, P19, B10, L 25, expiră 31.03.2020”

            – se trimite pe adresa de mail    adpp@apulum.ro  :ordinul de plată, cartea de identitate a titularului  și talonul mașinii cu ITP valabil (sau foto).

            După terminarea perioadei de carantină, vă invităm la sediul ADPP pentru ridicarea facturii, abonamentului și achitarea taxei teren (6 sau 8 lei in funcție de zonă).

Pentru cei care nu au posibilitatea să achite cu ordin de plată, vă asigurăm că abonamentele  care expiră în perioada de carantină (termen expirare 30.11.2020), nu vor fi încetate pentru neplată, acestea vor putea fi prelungite de actualii deținatori până la data de 31.12.2020.

  2.Pentru achitarea ratelor lunare pentru locuințele ANL cumpărate cu plată în rate

Detalii plată:

Beneficiar :       CONSILIUL  LOCAL  ALBA IULIA

Cod fiscal :       14697901

Cod IBAN :        RO18TREZ002502205X006785

Banca:               Trezoreria Mun.Alba Iulia

Detalii plată : se va indica: numele propietarului locuinței și nr. contract vânzare-cumpărare

Se va trimite ordinul de plată pe adresa:   adpp@apulum.ro

Alte plăți care pot fi realizate prin ordin de plata bancar:

3.    plăți aferente contractelor de concesiune

4.    plăți aferente contractelor de închiriere

5.    plăți aferente contractelor de închiriere locuințe ANL

6.    plati aferente contractelor de închiriere locuințe sociale

7.    plăți aferente contractelor de asociere în participațiune

Detalii plată:

Beneficiar :       MUNICIPIUL ALBA IULIA-PRIMARIE

Cod fiscal :       4562923

Cod IBAN :        RO67TREZ00221A300530XXXX

Banca:              Trezoreria Mun.Alba Iulia

Detalii plată : se va indica numele titularului contractului (concesiune/închiriere/asociere în participațiune, etc.) și numărul acestui contract.

Pentru orice nelămuriri și informații reprezentanţii serviciului stau la dispoziția cetățenilor la telefonul 0258/815367 sau pe mailul serviciului adpp@apulum.ro,

Service camioane
Comments are closed.