IOAN LAZĂR:”O ROMÂNIE CA O COMPANIE!”

- Politice - noiembrie 10, 2020
pro
Distribuie

COMUNICAT DE PRESĂ

Ne uităm cu admirație la oamenii care au reușit în viață și lasă în urmă lucruri minunate pentru familia lor, concetățenii lor, țara lor. Fie că au creat întreprinderi individuale sau companii mari de nivel național, SUCCESUL lor s-a datorat modului în care s-au implicat și au știut să organizeze lucrurile. Consider că țara trebuie condusă în același mod în care un manager conduce o companie de succes!

Cel mai de preț activ al unei companii este RESURSA UMANĂ. Niciun manager nu poate face ceva fără a avea sprijinul oamenilor din jurul lui. El trebuie să știe să îi aleagă, să-i motiveze, să aibă răbdarea să îi asculte, să aibă inteligența de a-i lăsa să se dezvolte în cadrul companiei. România este una dintre cele mai dezvoltate țări din Europa în ceea ce privește resursa umană. Din păcate, în ultimii 30 de ani ne-am confruntat cu un exod al resursei umane în afara granițelor, în principal datorită faptului că liderii acestei țări nu au știut să valorifice ceea ce au avut în mână. Ce putem face acum? SĂ DĂM VALOARE CELOR PE CARE ÎI AVEM AICI, pentru că timpul nu este pierdut.

Cum? Românii trebuie încurajați să rămână și să producă în România, să își folosească toată priceperea în dezvoltarea sectoarelor lor de activitate, să fie motivați corespunzător în munca pe care o depun și să fie recompensați pe măsură.

Valoarea unei companii este dată în mare măsură de notorietatea BRANDULUI. Aceasta se construiește prin promovarea continuă a produselor, a calității si siguranței acestora. Pentru orice manager este o mare bucurie să își vadă produsul ales și apreciat de consumator.

Conducătorii acestei țări au obligația să facă din România un brand respectat în Europa. România este a șasea țară din punct de vedere al numărului de locuitori și implicit consumatori, dar penultima în ceea ce privește nivelul de trai. Ce înseamnă asta? Că unii sunt mai deștepți decât alții și profită de nepăsarea celor din urmă. Haideți să schimbăm, sa fim și noi în prima categorie. România, prin poziția geografică, prin relieful variat pe care îl are, prin multitudinea de resurse naturale care se găsesc aici, trebuie să devină un brand important în Europa.

Un manager știe foarte bine că un produs nu poate ajunge de succes daca el nu are doua atribute de baza: CALITATEA și SIGURANȚA. Aceste două elemente îi dau valoare pe termen lung și îl mențin în preferințele consumatorului. Calitatea și siguranța vieții este măsurată prin calitatea și siguranța serviciilor de care se bucură oamenii: CALITATEA SĂNĂTĂȚII prin spitale și servicii medicale de ultimă generație; CALITATEA EDUCAȚIEI prin școli, licee, universități dotate cu specialiști și tehnică corespunzătoare; CALITATEA INFRASTRUCTURII care asigură confortul cetățenilor; SIGURANȚA UNUI TRAI BUN printr-o salarizare corespunzătoare a angajaților activi, prin pensii decente celor care au muncit și contribuit o viață întreagă pentru ele. Oamenii politici responsabili trebuie să se preocupe ca aceste valori să nu lipsească românilor.

Nu în ultimul rând, un manager este responsabil de profitabilitatea companiei, pentru că fără profit viața ei va fi scurtă. PLUS VALOAREA este adusă printr-o gestionare foarte bună a veniturilor și cheltuielilor. Poți să te împrumuți dar să o faci responsabil și să ai siguranța că poți restitui, poți să acorzi salarii mai mari, dar să ai grijă ca din ceea ce produci să le poți plăti; poți să investești în dezvoltare dacă prin inovațiile pe care le faci, investiția va fi recuperată în timp rezonabil.

Toate aceste aspecte absolut normale în viața unei companii se regăsesc și în viața unei țări. Ne dorim cu toții ca România să fie o țară dezvoltată și stabilă. Pentru aceasta este necesar să prețuim resursele României, să producem în România, să promovăm România și să avem grijă de oamenii care trăiesc în România. PRODUS ÎN ROMÂNIA trebuie să ajungă BRAND și asta nu poate fi făcut decât de niște politicieni care gândesc ca niște manageri.

O ROMÂNIE CA O COMPANIE este o necesitate, nu un slogan!

IOAN LAZĂR

Candidat Camera Deputaților PRO ROMÂNIA

Service camioane
Comments are closed.